Klantenservice
Zoals het hoort. Tot jouw dienst.

Neem contact op met Johan:
- Via de live-chat
- Via mail: support@yourcave.nl
Bekijk onze veelgestelde vragen
Bestellen
Heb je iets leuks gevonden voor in jouw droomruimte? Mooi! In een paar klikken heb je jouw bestelling geplaatst:
Stap 1: winkelmand Plaats je artikel(en) in je winkelmand.
Stap 2: gegevens Vul je persoonlijke gegevens in (als je al ingelogd bent sla je deze stap over). Check bij de volgende stap even of je adres klopt.
Stap 3: betalen Kies je betaalwijze in de kassa. Heb je een cadeaukaart of kortingscode? Die kun je hier verzilveren. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken. Op je factuur staat voor welke betaalwijze je hebt gekozen. Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW en eventuele kortingen. Heb je een kortingscode ingevuld, dan zie je dat direct aan de prijs.
Wil jij zakelijke klant worden, klik dan hier!
Betaling
Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden wij de volgende betaalmethodes aan:
- Ideal
- PayPal
- ApplePay
- Klarna: achteraf betalen
- Creditcard
In de kassa kun je direct kiezen voor welke betaaloptie jouw voorkeur heeft.
Ons rekeningnummer is NL30 KNAB 0401 6770 44. Vermeld bij het betalen altijd jouw naam en ordernummer.
Bezorging
Orderverwerking:
Zodra je een bestelling hebt geplaatst gaan wij gelijk aan de slag! We controleren alles en verzamelen jouw producten. Wanneer alles in orde is en de producten uit ons magazijn zijn verzameld gaat de bezorging in werking. Nadat je besteld hebt ontvang je zo snel mogelijk een Track & Trace code via het opgegeven mailadres. Deze Track & Trace code geeft de meest actuele bezorgtijd aan en toont eventuele wijzigingen in de levering.
Leveringen aan het buitenland:
Bij Yourcave leveren wij momenteel standaard aan Nederland. Woon je in een ander land? Neem dan contact op via het contactformulier. Dan bekijken wij de mogelijkheden voor jou.
Levertijden:
Bij Yourcave hanteren wij twee verschillende levertijden. Voor producten die op voorraad zijn kan je rekenen op een levertijd van circa 1 á 2 werkdagen. Voor producten die extern op voorraad liggen kan je rekenen op een levertijd van circa 4 weken. De actuele levertijd staat alleen vermeld op de product pagina onder de producttitel. Deze is niet te vinden op een overzicht / categorie pagina.
Leverpartners:
De producten worden geleverd door één van onze partners DHL of PostNL. Welke partner de levering verzorgd is afhankelijk van het type artikel.
LET OP, vertraging mogelijk:
HET IS BIJ POSTNL/DHL DRUKKER DAN NORMAAL. HIERDOOR KAN JOUW BESTELLING WAT VERTRAGING OPLOPEN. CONTROLEER DE TRACK EN TRACE VAN JE BESTELLING VOOR DE MEEST ACTUELE BEZORGTIJD. MEER INFORMATIE OVER HOE WIJ ONS INZETTEN TEGEN HET CORONA VIRUS? CHECK SNEL ONZE INFORMATIEPAGINA.
Retourneren
Niet tevreden met jouw bestelling? Bij Yourcave hanteren wij een bedenktijd van 30 dagen, ongeacht de reden. Hieronder vind je een opsomming met wanneer jij de verzendkosten betaald en wanneer wij deze vergoeden:
Jij betaald retourkosten:
- Verkeerd product besteld
- Jij vind het product toch niet mooi
Wij vergoeden retourkosten:
- Verkeerd product ontvangen
- Als het artikel beschadigd of defect is bij levering
- Als het product niet is zoals jij zou mogen verwachten
Voorwaarden om te mogen retourneren:
- Zorg dat jouw pakketje compleet is en wordt terug gedaan in de orginele verpakking. Er mogen geen gebruikssporen aanwezig zijn.
*De terugbetaling van de retourkosten en of producten indien van toepassing zal maximaal 30 dagen.
Garantie
Vervelend dat jouw artikel defect is. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als er sprake is van een defect product hanteren wij bij Yourcave een garantietermijn van 2 jaar. We spreken van garantie wanneer een product bij normaal gebruik binnen 2 jaar defect is. Er is geen sprake van garantie als het product defect is door eigen doen. Denk aan het laten vallen van een product. Hier valt geen garantie onder.
Wanneer er sprake is van garantie dien je dit binnen 72 uur te melden na ontdekking. Dit kan via ons emailadres. Bij het melden dien je foto’s toe te dienen van de schade. Wij zullen nagaan of er daadwerkelijk sprake is van garantie en reageren zo snel mogelijk.
De overige voorwaarden met betrekking tot garantie staan in onze Algemene Voorwaarden.
Account
Hoe werkt jouw account?
Met jouw account kan je al jouw gegevens inzien. Je kunt bestellingen bekijken, adressen bekijken en jouw account gegevens. Daarnaast kan je makkelijk bestellingen in de toekomst plaatsen doordat jouw gegevens al bekend zijn.
Problemen met jouw account?
Als je jouw wachtwoord bent vergeten kun je deze gemakkelijk veranderen door via de account pagina te klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Zodra je dit hebt aangegeven ontvang je een email om jouw wachtwoord aan te passen. Heb je een ander probleem stuur ons een bericht of email.