(FAQ) Veelgestelde vragen

Meestgegeven antwoorden.

Ja en nee. Bij Yourcave hanteren wij een vast tarief als het gaat om verzendkosten. Deze verzendkosten bedragen €3,95. Wanneer er een aankoop wordt gedaan boven de €35,- is de verzending gratis.

Bij Yourcave is er geen vaste verzendtijd. Wij proberen de verzending zo snel mogelijk af te handelen. Bij producten die op voorraad zijn is de verzendtijd tussen de 1 à 2 werkdagen. Bij nabestellingen kan er gerekend worden op een levertijd van circa 4 weken. De actuele levertijd staat vermeld op de product pagina.

Wanneer er een bestelling wordt geplaatst ontvang je direct een bevestiging per mail. Geen mailtje ontvangen? Controleer eerst je spam folder, anders verzoeken wij om direct contact op te nemen met ons via het contactformulier of stuur een mailtje.

Om het makkelijk te maken hebben wij het verdeeld in een aantal stappen:

  • Stap 1: leg een product in de winkelmand
  • Stap 2: klik op de winkelmand en ga door naar afrekenen
  • Stap 3: vul jouw gegevens in en controleer deze
  • Stap 4: betaal met de gewenste betaalmethode
Kom je er nog steeds niet uit neem dan gerust contact op, wij helpen je graag!

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan: iDEAL, PayPal, ApplePay, Creditcard en Klarna. 

Jazeker, jouw betaling is veilig. Alle betalingen worden verwerkt via Mollie payments. Daarnaast werken wij samen met de KNAB bank waarmee we 100% veilige betalingen kunnen garanderen.

SSL-verbinding
Je transactiegegevens worden gecodeerd via een SSL-verbinding. Dit betekent dat gevoelige informatie, zoals je naam en adres, en andere gegevens, zoals je creditcardgegevens, niet door iemand anders gelezen kunnen worden.

Bij Yourcave leveren wij uitsluitend aan Nederland en België. Woon je in een ander land? Neem dan contact op via het contactformulier. Dan bekijken wij de mogelijkheden.

De levertijden die wij aan onze producten linken zijn verwachtingen. Heb je een verzendbevestiging in je mailbox ontvangen van ons? Dan is je order gegarandeerd verzonden. Helaas kan er onderweg nog van alles gebeuren wat een snelle levering mogelijk belemmert.

In enkele gevallen loopt het vertraging op in het sorteerproces, en je order wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Indien je pakket na 3 werkdagen niet is bezorgd raden wij je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Doormiddel van de track en trace code kun je zien waar het pakket op dat moment is, en wat de nieuwe leverdatum is.

Mocht de track en trace code aangeven dat het pakket is afgeleverd echter heb je niets ontvangen? Dan dien je binnen 5 werkdagen (7 dagen) contact op te nemen met de klantenservice.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder reden te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd.  Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Yourcave geretourneerd worden. Een retour kan je aangeven door het retourformulier in te vullen op de klantenservice pagina. Ook staan hier alle voorwaarden.

Op dit moment verkopen wij helaas geen reserveonderdelen. 

Jazeker, we hebben de nodige maatregelen genomen om zonder problemen door te blijven werken. Hierbij volgen we de officiële veiligheids- en voorzorgsmaatregelen. Benieuwd wat deze maatregelen inhouden? Lees dan onze Corona informatiepagina.

De kans op besmetting via post of pakket is heel klein, maar we raden je uiteraard aan regelmatig je handen te wassen.

 

We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Helaas kan dit soms betekenen dat een bestelling in meerdere pakketen wordt verzonden. Je zult dan per pakket een aparte track en trace ontvangen. Artikelen die extern op voorraad liggen (nabestelling) worden altijd later geleverd dan voorradige artikelen (1 a 2 werkdagen levertijd).

Van eenmanszaken tot grote horeca multinationals, bij Yourcave kunnen alle bedrijven zakelijke klant worden.

Als zakelijke klant kun je na goedkeuring op rekening betalen, krijg je staffelkorting bij grote afnames, de mogelijkheid om een orderreferentie door te geven en ontvang je na een geplaatste bestelling een BTW factuur op naam van jouw onderneming.

Meer informatie nodig of wil je al een zakelijke klant worden? Stuur dan een mailtje naar support@yourcave.nl

 

Het is mogelijk om voor grote afnames een offerte op te vragen. Hiervoor ontvangen we graag jouw bedrijfsgegevens (KVK & BTW nummer), de gewenste artikelen en het aantal stuks. Binnen 2 werkdagen ontvangt je de offerte per mail. Meer informatie over zakelijke bestellingen? Neem is een kijkje bij Yourcave zakelijk.

Als je een bestelling geplaatst hebt, is het niet mogelijk om de bestelling zelf te annuleren. Als de bestelling nog niet is verzonden, dan kan onze klantenservice je helpen bij het annuleren van je bestelling. Het aankoopbedrag zal dan binnen enkele dagen worden gecrediteerd.

Let op: Zodra jouw bestelling is verzonden, is het helaas niet meer mogelijk om deze te annuleren. 

Als je een bestelling geplaatst hebt, is het niet meer mogelijk om zelf een product of de hoeveelheid te wijzigen. Als je iets wilt wijzigen dien je opnieuw een bestelling te plaatsen en de oude te laten annuleren. Als de bestelling nog niet is verzonden, dan kan onze klantenservice je helpen bij het wijzigen van je bestelling.

Let op: Zodra jouw bestelling is verzonden, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. 

Zodra je een bestelling hebt geplaats, ontvang je automatisch een orderbevestiging per mail. Naast andere bestelgegevens vind je hier jouw ordernummer. Je kunt dit nummer gebruiken bij contact met onze klantenservice.

Wat vervelend dat je een verkeerd of defect product hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. We zullen de situatie zo spoedig mogelijk oplossen. Onze excuses voor het ongemak.

Nee, je kunt ook een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. Het enige wat je hoeft te doen is de vereiste gegevens in te vullen en jouw bestelling komt er dan zo snel mogelijk aan.

Geen probleem, het overkomt de beste. Bij het inlogscherm kun je op ‘wachtwoord vergeten’ klikken. Er wordt dan gevraagd jouw mailadres op te geven. Via jouw mail kun je jouw wachtwoord resetten.

Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan gerust contact op via het contactformulier (of de chat), wij staan je graag en zo snel mogelijk te woord!

Scroll naar top